יום רביעי, 8 בפברואר 2012

אפל שוב מוכיחה שגם בלי פרסומת היא בעלת השיווק הטוב ביותר

ביום ראשון האחרוון התקיין בארצות הברית גמר הסופרבול. כל אחד שקרא לעצמו אוהד ספורט לא מפספס את האירוע, כמו גם משרדי הפרסום והחברות הגדול שעובדות קשה על מנת שיזכו לשדר פרסומת באירוע בעל הרייטינג הגבוהה ביותר בארה"ב.
במהלך אותו ערב עלו לאוויר יותר מ50 פרסומות שביניהן ניתן היה למצוא גם פרסומת נוספת של סמסונג שמטרתה לעקוץ את חובבי התפוח ברחבי העולם.
                                          - הפרסומת של סאמסונג כפי ששודרה בגמר הסופרבול -
למרות שאפל לא דאגה לשדר שום פרסומת בזמן המשחק, היא שוב הייתה במרכז הבמה עם הפרסומת המוצלחת ביותר - עם סיום המשחק כאשר הובילו את הגביע המיוחל דרך שחקני הקבוצה המנצחת, שאלה דואגים להנציח ולצלם את הרגע ההיסטורי הזה בעזרת המצלמות האישיות שלהם שהיו למעשה מכשירי האייפון שלהם. רגעים אלו נצפו בכל רחבי העולם וכך למעשה אפל הייתה בעלת הפרסומת המוצלחת ביותר על אף שלא השקיע בה דולר אחד.
                                      - הובלת הגביע, שימו לב למכשירי האייפון המתעדים את הרגע -
רק לשם השוואה, שידור פרסומות של 30 שניות עלתה קרוב ל3.5 מיליון דולר(!), ואפל שלא השקיעה בפרסומות דאגה להזכיר שוב לעולם שגם בלי כוונה היא בעלת השיווק והפרסום מהטובים בעולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה