יום ראשון, 12 בפברואר 2012

אדי קיו קיבל את פרס הגראמי לכבודו של סטיב ג'ובס

בדצמבר הודיעה האקדמיה הלאומית לאומנויות ומדעי ההקלטה כי היא מתכוונת להעניק השנה פרס גראמי מיוחד לכבודו של סטיב ג'ובס. הפרס נועד עבור הכרה בפעילותו ותרומתו של ג'ובס לעולם המוזיקה עם יצירת ה-iPod וה- iTunes.
טקס הגראמי עבור פרסים מיוחדים ומצויינות התקיים אתמול בארצות הברית, ואדי קיו, סגן נשיא בכיר בתוכנות אינטרנט ושירותים באפל עלה לבמה כדי לקבל את הפרס.

"בשמה של אישתו של סטיב, לורין, ילדיו, וכל עובד באפל, אני רוצה להודות לכם על הכבוד שאתם מעניקים לסטיב עם פרס הגראמי. סטיב היה עבורי איש חזון, מורה רוחני וחבר קרוב. היה לי כבוד עצום לעבוד איתו במשך 15 השנים האחרונות. 
קבלת הפרס הזה כל כך משמעותית עבורי בגלל העובדה שמוזיקה הייתה כל כך יקרה עבור סטיב. הוא תמיד נהג לספר לנו שמוזיקה עיצבה את חייו ועשתה אותו לאדם שהיה. כל אחד שהכיר את סטיב מקרוב ידע על ההשפעה העצומה של אומנים כמו בוב דילן והביטלס על חייו. 
סטיב שם למטרה בחייו להביא את המוזיקה לכל אדם בדרכים חדשניות. דיברנו על כך בכל יום. כשהוא הציג את ה-iPod בשנת 2001 הרבה אנשים שאלו "למה אפל מייצרת נגן מוזיקה?" ותשובתו הייתה פשוטה "אנחנו אוהבים מוזיקה, וזו תמיד טוב לעשות משהו שאתה אוהב".
משפחתו ואני יודעים כי הפרס הזה היה יכול להיות מאוד מיוחד עבורו, אז אנו מודים לכם על הכבוד שאתם מעניקים לו היום.
                                                                                                                               "   
האקדמיה עשתה גם כן מחווה קטנה עבור ג'ובס ע"י נגן הצ'לו יו-יו מה, שהיה חבר קרוב של ג'ובס, שעלה לבמה וניגן קטע קצר לזכרו.

מקור: macrumors

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה