יום שישי, 17 בפברואר 2012

קרוב מתמיד? אפל החלה בגיוס עובדים למרכז הפיתוח בישראל

ביום שלישי השבוע, פורסם באתר הבית של אפל מודעת דרושים. לשם שינוי מודעה זו לא התכוונה למשרה בתוך גבולות ארה"ב אלא, בפעם הראשונה בהיסטוריה של החברה, למשרה מחוץ לגבולות ארה"ב שהמיקום המדויק יותר הוא... חיפה(!).
כבר מספר חודשים שרצות להן שמועות כי אפל מתכוונת לפתוח מרכז פיתוח בחיפה(המיקום המדויק בעיר כרגע אינו ידוע, אך ככל הנראה הוא יוקדם בפארק התעשייה מת"מ שבדרום העיר). השבוע שמועות אלו קיבלו ידים ורגליים כשהראש שייך ככל הנראה ליזם ההיי-טק הוויתק - אהרון אהרון שיעמוד בראש מרכז הפיתוח.
לפי המודעה אפל מחפשת מנהל גיוס כוח אדם שמשימתו תהיה להקים  "צוות חלומות" שיהיה זה שיעמוד בראש מרכז הפיתוח בארץ, הכישורים עבור תפקיד זה הינם: רקע אקדמאי מעולה, ניסיון מעשי בגיוס וניהול כוח אדם, ניסיון בסביבת עבודה בלתי יציבה תוך כדי התמודדות עם גיוס עשרות מועמדים בעת ובעונה אחת. בנוסף לכך, המועמד נדרש להוכיח ניסיון בסביבת עבודה בין לאומית, כוח השפעה, להיטוט ויכול לראות את ה"תמונה הכוללת". דבר מבלבל במודעה הוא העובדה כי בראשה מצויין כי מקום העבודה הוא בלונדון, אך בתחתית המודעה מודגש כי העבודה תבוצע בישראל.

המודעה כפי שמופיעה באתר החברה


אז איך נראים חייו של עובד באפל?
  • הנחות - אחת לשנה יכולים לרכוש עובדי החברה מחשב ב-25% הנחנה, בני משפחותיהם יכולים לקנות את מוצרי החברה ב-15%, וכל תוכנות החברה נמכרות לעובדים ב-50% הנחה.
  • פינוקים - במשרדים של החברה ניתן למצוא לרוב מכונות קפה איכותיות, מקררים עם כל הבא ליד, מסכי טלוויזיה. כשבנוסף לכל אלא ישנו מכון כושר לפריקת לחצים(שלרוב עבורו העובדים צריכים לשלם).
למרות כל אלה, השכר של עובד בחברה אינו בהכרך גבוהה יותר משכר העבודה במשק והעובדים נדרשים לחתום על מסמכים שמחייבים אותם לשמור על הערך העליון של החברה - סודיות מוחלטת בכל הקשור לחברה ומוצריה.

חושבים שאתם מתאימים?

קרדיט: TheMarker
 

3 תגובות:

  1. הייתי מת לעבוד בחברה כמו אפל..
    כתבה מעולה!

    השבמחק
  2. למחוק תגובות זה כל כך עלוב.
    איך אתה מצפה שהבלוג יתקדם אם אתה לא מוכן לקבל וליישם ביקורת?

    השבמחק
    תשובות
    1. על מה אתה מדבר? איזה תגובה נמחקה בדיוק?

      מחק