יום ראשון, 11 במרץ 2012

כבר לאחר שלושה ימים אזל המלאי של האייפד החדש

לאחר השקת האייפד החדש ביום רביעי האחרון אפל אפשרה ללקוחותיה להזמין את המוצר החדש דרך אתר האינטרנט של החברה. שבאתר החברה נאמר כי המוצר יישלח אל הלקוח בתאריך ה- 16.03 (היום שבו המוצר עתיד לצאת לחנויות).  אך כנראה שאפל לא למדה מהשקות קודמות (השקת iPad 2 כדוגמא) וכבר בתוך פחות משבוע אזל המלאי הראשוני שהחברה הקצתה עבור המזמינים מראש.
לקחות שרצו להזמין את המוצר החל מיום שישי האחרון קיבלו הודעה שאמרה כי המוצר לא יישלח לפני ה- 19 החודש (כמספר ימים לאחר תחילת המכירות), מן ההודעה הזו ניתן להסיק כי המכשירים שהוקצו למכירה דרך האינטרנט נחתפו במהירות הבזק ולחברה ייקח מספר ימים עד שהם יוכלו להשלים את המלאי.

ההודעה בחנות המקוונת
מצב דומה התרחש גם בחנות המקוונת של קנדה, ובחנויות המקוונות של אוסטרליה וסינגפור נאמר ללקוחות כי המוצר לא יישלח אליהם לפני ה- 22 לחודש. בחנויות המקוונות של מדינות אירופה (צרפת, גרמניה, שוויץ ובריטניה) המצב גרוע יותר שם נאמר כי המוצר יישלח רק לאחר שבועיים - שלושה.
כרגע לא ידוע מתי המוצר עתיד להגיע לישראל (עוד כ-25 מדינות אמורות לקבל את המוצר החל מה- 23 לחודש - אך כרגיל ישראל לא ברשימה) והצפי להשקת המוצר בארץ הוא רק לאחר חג הפסח. אפשרות נוספת היא לקבל עדכון על הגעת המוצר לארץ דרך אתר הבית של אידיגיטל בישראל.

תגובה 1:

  1. כבר אחרי 3 ימים ?? ואו!! אסטרטגיית המכירות שלהם מדהימה, ללא ספק !

    השבמחק