יום רביעי, 22 בפברואר 2012

הרומן נמשך: אפל שיחררה רינגטונים של שירי הביטלס להורדה

הרומן בין אפל ללהקה הבריטית נמשך. אחרי שאלבומי הלהקה הגיעו ל- iTunes Store בשלהי שנת 2010 שברו את שיאי ההורדות בחנות ואחרי שסטיב ג'ובס יצא בהצהרה כי הלהקה השפיעה רבות על חייו ותפסית עולמו, כעת זימינים להורדה ב- iTunes Store גם רינגטונים רשמיים של שירי הלהקה.

"החל מהיום, מעריצים מרחבי העולם יכולים, בפעם הראשונה, לרכוש 27 רינגטונים של הלקה המצליחה ביותר בארה"ב ובריטניה, באופן בלעדי דרך ה- iTunes." 


בתור התחלה זמינים להורדה בחנות כ- 27 רינגטונים כשכל רינגטון באורך של כ- 30 שניות ובעלות של 1.29$ לאחד. רשימת הרינגטונים כוללת את הלהיטים:
Love Me Do, From Me to You, She Loves You, I Want To Hold Your Hand, Can't Buy Me Love, A Hard Day's Night, I Feel Fine, Eight Days a Week, Ticket to Ride, Help!, Yesterday, Day Tripper, We Can Work It Out, Paperback Writer, Yellow Submarine, Eleanor Rigby, Penny Lane, All You Need Is Love, Hello - Goodbye, Lady Madonna, Hey Jude, Get Back, The Ballad of John and Yoko, Something, Come Together, Let It Be, The Long and Winding Road

הרינגטונים זמינים כעת להורדה ב- iTunes Store וניתן להשתמש בהם כצלצול ב- iPhone או כהתראה ב-iPad וב- iPod Touch. אז אם אתם חובבי ביטלס, כמוני אני ממליץ לכם להכנס ל- iTunes Store ולרכוש מספר רינגטונים כי אחרי הכל אלה לא באמת רינגטונים - אלה הביטלס!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה