יום שלישי, 21 בפברואר 2012

שמועה: אפל עובדת על עיצוב מחודש ל- iTunes Store ול- App Store

אתר 9to5mac מדווח כי אפל מתכננת לבצע עיצוב חדש ונרחב ב- iTunes Store וב- App Store במהלך השנה הקרובה. השיפוץ יעשה על מנת לשפר את חווית המשתמש שתהיה נוחה ופשוטה הרבה יותר תוך כדי שיפור יכולות החיפוש, המהירות והזמינות עם דגש על האינטרקטיביות.

"העיצבו החדש עתיד להיות פשוט יותר ונוח יותר למשתמש מאשר העיצוב הנוכחי. אפל עובדת על מגוון דרכים כדי להגביר את מהירות החיפוש ואת האפקטיביות במציאת תכנים כגון שירים, סרטים ואפליקציות. האלמנט המרכזי שמנחה את אפל בגרסה זו של ה- iTunes Store הוא האינטרקטיביות. הכוונה של אפל היא להפוך את חווית השימוש ב- iTunes Store למרתקת הרבה יותר"

עדיין לא ברור אם העיצוב החדש יגיע ביחד עם גרסה חדשה - iTunes 11 או שיגיע עם עדכון לגרסה הנוכחית - iTunes 10 (רק להזכיר כי בפעם האחרונה שבוצע עיצוב חדש לתוכנת ה-iTunes זה התרחש בגרסה 9.0 בשנת 2009).
על פי הדיווח, הגרסה החדשה תתקמד בעיצוב דף הבית של ה-iTunes Store ושל ה-App Store תוך התמקדות בחיפוש מהיר, ממוקד ואיכותי. עדיין לא ברור אם אפל אכן מתכוונת לחדש את התוכנה עצמה יחד עם חידוש העיצוב בחנויות או שמהלך זה יהיה בהמשך.
על פי השמועות הגרסה החדשה תגיע עם מערכת ההפעלה החדשה - Mac OSX 10.8 Mountain Lion בקיץ הקרוב, עם כנס המוזיקה השנתי של אפל או בכלל עם השקתו של האייפון הבא בסתיו.
מה שזה לא יהיה תהיו בטוחים שיש למה לצפות. האייטיונס לא עבר שינוי משמעותי כבר זמן רב (קרוב לשנתיים) והגרסה החדשה, אני מקווה, תעשה את חווית השימוש בו לנוחה, מהירה(הגרסה הנוכחית קצת מסורבלת ואיטית לפי דעתי) ופשוטה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה