יום שני, 20 בפברואר 2012

טיפ: סנכרון ה-iTunes לפי מכשיר ה-iOS

לאחרונה פנו אליי מספר אנשים והציגו בפני את השאלה הבאה:
כמסנכרנים את מכשיר ה-iOS עם המחשב (דרך USB או Wi-Fi) האייפון מסתנכרן על פי המחשב ולא להפך, כלומר אם נגיד הורדה אפליקציה דרך ה-iTunes היא תסונכרן אוטומטית מול מכשיר ה-iOS אבל במצב הפוך שבו הורדה אפליקציה מהמכשיר היא לא תסונכרן עם המחשב וכך לא תועבר אליו.
בעיה זו נפוצה ומציקה הרבה יותר כאשר עושים שינויים במכשיר ה-iOS (הורדת אפליקציה חדשה, מחיקת אפליקציה קיימת) השינויים חוזרים לקדמותם לאחר הסנכרון (אפליקצייה שנמחקה חוזרת להופיע ואפליקצייה שהורדה נמחקת ממנו).

אז איך פותרים את הבעיה? ישנן 2 פתרונות:
  1. מחברים את המכשיר למחשב, בין אם זה דרך USB או דרך Wi-Fi. לפני שמסנכרנים את המכשיר עם המחשב יש להכנס ללשונית File שבשורת המשימות של ה-iTunes ובלשונית יש לבחור באפשרות ""Transfer Purchases from "XXXX iPhone" כעת המחשב יסתנכרן על פי המכשיר - יעביר למחשב אפליקציות חדשות / ימחק אפליקציות. (יש להדגיש כי האפליקציה שנמחקה מהמכשיר לא תמחק לגמרי מהמחשב אלא תופיע תחת הלשונית Apps).
  2. הדרך השנייה היא יותר פשוטה ומוכרת והיא להכנס ללשונית Apps כשמכשיר ה-iOS מחובר ובו לסמן / להוריד סימן לאפליקציות הרצויות / הלא רצויות ורק לאחר מכן לסנכרן.
יש לזכור כי מחיקת אפליקציות זהו לא דבר בלתי הפיך ותמיד ניתן להחזיר אפליקציה חזרה כל עוד היא לא נמחקה מהמחשב, וגם אז תמיד אפשר להוריד אותה מחדש מחנות האפליקציות.

ועוד דבר, פתחתי חשבון טוויטר כדי שתוכלו לעקוב על חדשות האתר בצורה מיידית וקלה, כדי לעקוב יש להוסיף את החשבון Apple Invasion. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה