יום שני, 13 בפברואר 2012

חברת כבלים באנגליה הזהירה את אפל על השימוש בשם iTV

בעקבות השמועות החוזרות ונשנות על מותג הטלוויזיה של אפל (שככל הנראה ייקרא iTV), הטלגרף מדווח היום כי רשת טלוויזיה בבריטינה, ששמה הוא ITV, שלחה מכתב לאפל בו היא מזהירה את החברה שזאת לא תשתמש בשם iTV לטלוויזיה שהיא עתידה להוציא.
זוהי לא הפעם הראשונה ששתי החברות נפגשות בנסיבות אלו, בשנת 2006 כאשר אפל הוציאה את מכשיר הסטרימר הראשון שלה היא בתחילה נתנה לו את השם iTV ורק לאחר מכן שינתה את שמו ל-Apple TV בעקבות בקשת החברה הבריטית. אך כאן זה לא הסתיים, זמן קצר לאחר מכן אפל החליטה שוב להחזיר את השם ל-iTV דבר שגרם לבכירים ברשת הבריטית לזעום על ההחלטה.
הטלגרף מדווח גם כי בשנת 2010 אפל הבטיחה שוב כי אין בכוונתם להשתמש בשם iTV, אך החברה הבריטית לא מסתמכת על הבטחה זו משום שעכשיו אפל נמצאת תחת הנהגתו של טים קוק.

" למרות זאת, בכירים בחברה מפחדים שהחברה הגדולה בעולם עלולה להיות בעלת השקפת עולם שונה  תחת התהגתו של טים קוק, מי שהחליף את סטיב ג'ובס זמן קצר לפני שנפטר באוגוסט האחרון. "

לאחרונה, מישנם מספר שמועות שלפיהן מספר חברות בקנדה כבר מחזיקות בידיהן את התוצר הסופי של אפל וכי שמו הוא Apple iTV. למרות זאת, אפל עדיין לא הכריזה על ייצור המוצר או על השם שהוא עתיד לקבל.

מקור: macrumors

3 תגובות:

  1. השאלה היא, האם באמת אפל מתכננת להוציא מכשיר טלוויזיה? ואיזה מין רווח יהיה לה מכניסה לשוק קשה שכזה?

    השבמחק
  2. רווח גדול אני לא יודע להגיד אם יהיה לה, אבל שוב מדובר באפל ולכן שום דבר לא בטוח וגם אם כן יושק מכשיר טלוויזיה מבית אפל ככל הנראה יהיו לו מספר יתרונות על החברות האחרות(אחרת איזה מין סיבה יש לה להשיק מוצר שכזה?). בינתיים מה שבטוח זה שאפל מתכננת להשיק בקרוב סטרימר חדש ואין לדעת אם הוא ישולב בתוך טלוויזיה או שיימכר בנפרד. אני מזכיר רק שהכל בגדר שמועות.

    השבמחק
  3. והאם גוגל עם הטלוויזיה שלה לא עוקפת אותם בנתיים. אני מאמין שחברה כמו אפל תצליח מאוד אחרי כמה דגמים. לפחות אני מאוד מקווה שזה אכן יקרה כך.

    השבמחק