יום שלישי, 20 במרץ 2012

חנות הדגל של אפל בניו יורק מכרה למעלה מ- 13,000 איפדים ב-12 שעות

השקת האייפד החדש ביום שישי האחרון עשתה הרבה גלים ברחבי העולם, אך שאלה אחת חזרה על עצמה מידי פעם כשהזכירו את יום ההשקה - כמה אייפדים נמכרו בו?
נכון לעכשיו, אין מספר מדויק של מכירות האייפד בעיקר בגלל שאפל בראשות טים קוק, חברת התקשורת AT&T וחברת התקשרות Verizon לא אומרות דבר מלבד העובדה שיום ההשקה של האייפד החדש "שבר שיאי מכירות".
חנות הדגל בשדרה החמישית, ניו יורק
למרות החשאיות, אתר The Verge דיווח אתמול כי למרות שאין עדיין מספר סופי של מכירות חנות הדגל של אפל בשדרה החמישית, ניו יורק מכרה 18 אייפדים לדקה ביום ההשקה, כשחישוב פשוט מביא את המספר המדהים הבא: למעלה מ- 13,000 אייפדים בתוך 12 שעות(!).
בהתחלה, המספר העצום הזה לא נראה הגיוני כל כך אבל היגיון פשוט יכול לבסס את הטענה של The Verge - בכל שאר חנויות הדגל של אפל נמכרו למעלה מ- 1,000 יחידות ביום ההשקה הראשון, אותן חנויות הן הרבה יותר קטנות ובעלות הרבה פחות עובדים מאשר החנות בניו יורק. חנות הגדל בניו יורק היא החנות שהכי מזוהה עם אפל, היא חנות הדגל הגדולה ביותר, מעסיקה הרבה יותר עובדים ובעקבות עיצובה המיוחד (ריבוע הזכוכית עם סמל החברה) היא נחשבת לאחד האתרים שחובה לבקר בניו יורק. מה גם, שלפני יום ההשקה של האייפד החדש, מחוץ לחנות אנשים המתינו בטור למעלה מיום כדי לגעת במוצר.
הביקוש למוצר עדיין גבוהה מאוד, אך בניגוד למחשבות (שלי לפחות) אפל מתמודדת היטב מול הביקוש ונראה כרגע שהיא צפתה מראש את המצב בו המוצר הוא אחד המוצרים המבוקשים ביותר (אם לא המבוקש ביותר) בעולם הגאדג'טים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה