לפני כיומיים הושק האייפד החדש ע"י טים קוק באירוע שעורר ציפיות רבות בקרב חובבי המותג ברחבי העולם. האירוע עצמו לא שודר בשידור חי (כעת ניתן להוריד אותו דרך ה- iTunes או לצפות בו בצפייה ישירה כאן), לכן גולשים רבים נאלצו להתעדכן דרך אתרי אינטרנט או דרך שידורים פיראטיים) המעקב של אלפי מעריצים דרך האינטרנט היה צפוי, אך מה שפחות היה צפוי הוא כמות הציוצים ברשת החברתית "טוויטר" הקשורים לאירוע - דבר שהפתיע אפילו את בעלי החברה.
כדי להראות את גודל המעקב, טוויטר פרסמה אתמול גרף המציג את כמות הציוצים הקשורים לאייפד החדש בזמן השקתו.
מן הגרף ניתן להתרשם בעיקר ממספר נקודות:
מקור: CultOfMac
כדי להראות את גודל המעקב, טוויטר פרסמה אתמול גרף המציג את כמות הציוצים הקשורים לאייפד החדש בזמן השקתו.
הגרף שטוויטר פרסמה |
- כמות הציוצים הגבוהה ביותר (קצת יותר מ-10 מיליון) הייתה זמן קצר לאחר פרסום המחיר של הדגם החדש. כנראה שאנשים לא יכולים לחכות וכבר רוצים לפרד מ-499$.
- לאחר פרסום המחיר חלה ירידה בכמות הציוצים שעלתה באופן דרסטי עם סגירת אירוע ההשקה(כ-8 מיליון ציוצים).
- המילה "iPad" בזמן ההשקה הופיעה לא פחות מ-2000 פעמים לדקה(!).
מקור: CultOfMac
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה