יום שבת, 3 במרץ 2012

סקירה: Evi

בעקבות יציאת סירי ותמיכתה אך ורק ב- iPhone 4S, יצאו מספר אפליקציות, בעיקר בסידיה(כדוגמאת Sara) שאיפשרו להוסיף את סירי לדגמים ישנים יותר של מוצרי החברה. בין כל התחליפים יצאה גם האפליקציה, (שלשלם שינוי חוקית) - Evi. Evi פותחה על ידי חברת True Knowledge הבריטית ומטרתה היא לשרת את אותם המשתמשים שאינם יכולים להשתמש בסירי, שהיתרונות שכביכול עומדות לזכותה לעומת סירי הן האפשרויות לחיפוש אחר בתי עסק ומפות גם בבריטניה ,יכולתה לזהות מבטאים שונים כדוגמאת מבטא סקוטי, וולשי או ג'ורדי (לסירי ישנו קושי בתרגום אחר מבטאים שונים) והאפשרות להקליד לה שאלה במקום לדבר(דבר שהעלה אצלי את השאלה למה בכלל צריך את האפשרות הזו אם אני יכול לקליד שאלה באותה הקלות בגוגל?).
למרות ש- Evi כובשת את חנות ההורדות הבריטית לי יש רק מילה אחת להגיד עליה - אכזבה.
רמת ההבנה של האפליקציה לוקה בחסר ובין הגרועות שנתקלתי בהן (כנראה שהיא  מביהנ רק מבטא בריטי), על כל שאלה לוקח לה זמן רב ולפעמים גם בלתי מוגבל (עד אשר יצאתי מן האפליקציה ופתחתי אותה שוב) עד שהיא מבינה - וגם אז צריך לשבת ולראות אותה משנה את הסטאטוס שלה מ- just a second ל- bear with me בהתאמה, ישנן בעיות חוזרות ונשנות בשרתים של החברה כך שלרוב אין לאפליקציה מענה אפילו לשאלות הפשטוות ביותר כגון: מה את? (What are you), השימוש שלה במפות הוא גרוע ולוקח זמן רב והחיפוש אחר תשובות ברשת לרוב לא מניב תוצאות וגם אם כן התוצאות בכלל לא עונות על השאלה שנשאלה (חוץ משאלות כמו מי היא המלכה הבריטית כמובן...).

בתמונות ניתן להבחין בבעיות הרבות של האפליקציה:




לסיכום, זוהי אפליקציה גרועה מאוד ויקרה מאוד יחסית לתמורה שלה, שחוץ מהממשק הנקי והידידותי שלה למשתמש היא לא מחדשת שום דבר אלא רק מורידה מערכה של סירי בכך שהיא מנסה להתחרות בה (עדיף לחכות שסירי תצא לדגמים נוספים). אני אף אגיב לדבריו של היוצר שלה, ויליאם טאנסטול פדר, שאמר כי "אפל היא חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם. אנחנו חברה של 20 איש מקיימברידג' שמנסה להתחרות בה" - אז ויליאם היקר ייקח לך ולחברה שלך עוד הרבה מאוד זמןן עד שתוכלו בכלל לדגדג את סירי.

האפליקציה זמינה להורדה בחנות האפליקציות.
תומכת ב: iPhone, iPad ו-iPod Touch החל מגרסה 4.0 ומעלה.
מחיר: 0.99$.

דירוג: 1 תפוחים

תגובה 1:

  1. אהבתי את הפיסקה האחרונה, סקירה מעולה ודירוג האפליקציה צודק. תודה.

    השבמחק